duminică, 3 martie 2013

Avem raspunsurile....oare?

           In sfarsit am scapat de luna februarie. Norocul nostru ca este scurta. Azi vreau sa va arat ceva ce am gasit in arhivele dulapului meu cu vechituri. In generala am scris pentru revista scolii. Si am gasit un numar vechi al acestei reviste, unde am scris despre intrebari fara raspuns. Articolul vreau acum sa il reformulez aici.
           Toata lumea isi pun intrebari fara raspuns.Insa, vreau sa va intreb,oare de ce mai facem asta? De ce sa mai pui o intrebare, la care stii sigur ca nu vei gasi un raspuns clar. Si, prin aceasta intrebare mai pot face si o afirmatie. Toate intrebarile ale caror raspunsuri sunt vagi sau inexistente incep cu formula "DE CE". Acum, de ce se intampla asta, ma intrebati? Nu stiu.  Poate pentru ca lumea vrea sa afle cat mai multe, sa isi extinda orizonturile cunoasterii, insa o persoana atotstiutoare nu s-a gasit pana acum.
          Poate nu v-ati dat seama, insa si dumneavoastra v-ati pus una din aceste intrebari in viata. Cum ar fi: De ce avem nevoie de soare? De ce avem Luna rotunda, sau plina de cratere? De ce respiram? De ce existam, totusi? Oare care este scopul nostru? Cate intrebari sunt pe lume, dar cate dintre ele sunt fara rost? Oare de ce am primit mostenire aceste intrebari? Va spun eu de ce.
          Va spun printr-o alta intrebare. Cum v-ati simti daca ai sti raspunsul la toate intrebarile? Va spun eu. Foarte plictisiti. De aceea avem aceste intrebari, ca sa ne facem vietile mai interesante. Sa avem putin mister in aer. Sa il imprastiem toate nivelele, de la "De ce este Pamatul rotund" pana la "De ce i se spune pamant?" Putem spune ca scopul nostru momentan este sa descoperim, sa invatam, sa cunoastem. Deoarece cunoasterea este arma suprema. Ei bine, pana data viitoare...Ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu